viernes, 7 de agosto de 2009

PREPARANT LA CHALLENGE: ELENA BARLABÉ

L'elena està preparant-se a tope per realitzar la Challenge del Maresme 2009, que es farà per primer any a les nostre terres ( tot i que fan anys que es fa l'IRONCAT ).
En aquests moments es troba en la fase de més volum ( més kilòmetres, més hores d'entreno,... ) i per mostra el següent resum d'aquesta primera setmana d'Agost:
Dilluns: 2000 metres natació, 20km correr
Dimarts: 1000 metres natació, 55km bicicleta
Dimecres: 5000 metres natació
Dijous: 165 km bicicleta, 6km correr
Divendres: descans
Dissabte: 2000 metres natació, 14 km correr
Diumenge: o descans o 50km bicicleta (segons em trobi )
Com és lògic, en aquestes tirades llargues sempre es busca suport en els companys per fer més grata la sortida. En aquesta foto tenim a l'Elena amb el Carles a meitat de camí en la sortida de 165 km ( unes 6 hores d'enreno ).
Aquest mes li queden 2 setmanes fortes i 1 de més baixa intensitat per recuperar. Després, el mes de setembre baixarà el ritme per competir en 4 triatlons abans de la Challenge.

2 comentarios:

  1. ostres, ostres, si hi ha mes entrement aqui que el porto jo en tot l'any...

    ànims elena, no hi ha recompensa sense sufriment.

    ResponderEliminar
  2. Després d'aquest any em sembla que em retiro en la llarga distància...quan patiment!! jajaj

    Jo també espero que doni el seu fruit, ja veurem com va.

    Merci.

    ResponderEliminar