martes, 8 de junio de 2010

Jose Roque Rios del CAI Triatló Petromiralles a la 2a Aquatló de Platja d’Aro.

El passat dissabte, 5 de juny, es va disputar la 2a Aquatló de Platja d’Aro. Aquest tipus de proves es desenvolupen sobre tres segments. Un primer de cursa a peu, un segon de natació i un darrer de cursa a peu. En aquesta ocasió, els prop de 60 atletes, sota un sol de justícia, van còrrer 5 km, dividits entre els dos segments de cursa a peu, i van nedar 1,4 km al mar.

Els guanyadors de la prova van ser el jove cadet Jordi Carrasco del C.N. Caldes amb un temps de 00:37:55 i la Belén Hidalgo del C.T.S.J Abadesses amb un temps de 00:45:23.
Per part del CAI Triatló Petromiralles, va participar el Jose Roque Rios que per primer cop disputava una prova d’Aquatló. Va realitzar dos segments de cursa a peu molt ràpids. Però a la transició a l’aigua, va tenir un petit problema que li va fer perdre molt de temps penalitzant-li en el temps total. Tot i així, va realitzar un molt bon debut. El seu temps total va ser de 00:54:47 quedant 48è de la classificació general i 7è de la seva categoria.

Crònica del Jose:
"Bones sensacions en la meva primera Aquatló en què competeixo, en les distàncies 2,5 km  Running + 1 km Swim + 2,5 km Runinnig. Tot i que segons el GPS de la Federació, realment vam nedar més de 1400mts. La sortida es va realitzar a les quatre de la tarda i el sol apretava força, encara que l'aigua estava a 18 º C, vaig pagar la novatada i se'm va oblidar treure'm el dorsal en la transició, havent de tornar des de l'aigua una altra vegada al box i deixar-ho per que no em desqualifiquin, aquí vaig perdre uns 7 o 8 minutets, en els dos trams de córrer em vaig trobar força bé, corrent per sota dels 4' "

No hay comentarios:

Publicar un comentario